1.Бути особистістю, до якої діти
тягнутимуться. 2.Вчитель повинен викликати любов і
повагу дітей до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується
про кожну дитину, й у стосунках з нею чесний і відвертий. 3. У вчителя не має бути улюбленців, тоді дитина
прислухатиметься до порад такого вчителя, виконуватиме його прохання,
ділитиметься з ним найпотаємнішим. 4.Учитель має бути веселим, жартами
підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до дітей і зберігає його
серце та нерви у порядку. 5.Вчитель повинен правильно
використовувати свій час, щоб поповнювати запас енергії завдяки природі,
мистецтву. 6.Вчителю слід завжди бути
доброзичливим. Немає в дитині нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло
перемагають добром, любов’ю. Вчитель повинен бажати дитині лише добра,
виховувати в неї добро своїми власними вчинками, і вона відповість тим самим. 7.Учителю варто читати більше наукової
літератури. З такою людиною дітям завжди цікаво. 8.Завдання вчителя, як особистості:
„знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти дітям
зробити те саме. 9.Учитель повинен володіти
мистецтвом індивідуальних бесід з дитиною, вміти вислухати її,
підтримати в ній вогник самоповаги. 10.Класний
керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожна дитина
пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися. 11. Педагог
має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати
поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою. 12.Вчителю слід
дорожити довір’ям дитини, любити її, захищати, поважати її почуття. Тоді між
учителем і дітьми складатимуться доброзичливі, щирі стосунки. Педагог повинен
берегти найвище благо: людську гордість, недоторканість особистості, гідність
дитини. 13.Вчителю
необхідно виховувати у дітей самодисципліну, боротися з лінощами. Разом з
батьками слід добиватися того, щоб дитина сама себе обслуговувала. Діти повинні
розуміти, що навчання у школі – це їхня найважливіша робота.
Немає коментарів:
Дописати коментар